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Marketing definitive guide


Lista mais vendidos marketing definitive guide

Aracaju (Sergipe)
80/20 Sales and Marketing: The Definitive Guide to Working Less and Making More - 9781599185057 CUT YOUR WORK IN HALF and DOUBLE YOUR SALES Guided by famed marketing consultant and bestselling author Perry Marshall, learn how to save 80% of your time and money by zeroing in on the right 20% of your market --then apply 80/202 and 80/203 to gain 10X, even 100X the success. With exclusive online tools, the 80/20 Power Curve and Marketing DNA Test, you possess the power to identify untapped markets, slash waste, and target high-profit opportunities, gaining you time and exponentially greater profits. You're in for one of those explosive moments when an interesting notion becomes a momentous epiphany...because Perry Marshall is about to blow your mind! Read slowly. Put down often. Do what Perry says. Then we can all go out to lunch and celebrate! -Michael E. Gerber, Author, The E-Myth I've read well over 1,000 business books and 80/20 Sales and Marketing is among the top 10 for actionable strategies to fast impact your bottom line. Every business person should own a copy - highlighted, dog-eared and underlined. -Bill Harrison, CEO, Bradley Communications Corp. Best business book I've read this year. Focusing only on the 20% of the 20% that really matters using the power curve and reverse thinking has made my business extremely profitable. Once you understand how to disqualify, work less and make more, life flows naturally. Powerful, little-known concepts are clearly articulated with terrific real world examples and concise summaries. -James Schramko, Founder, SuperFast Business If you don't know who Perry Marshall is -- unforgivable. -Dan Kennedy, Author, The Ultimate Marketing Plan Detalhes do produto Editora: Entrepreneur Press; Illustrated edição (13 agosto 2013) Idioma: Inglês Capa comum: 240 páginas ISBN-10: 1599185059 ISBN-13: 978-1599185057 Dimensões: 15.24 x 1.27 x 22.86 cm
R$ 69
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São Paulo (São Paulo)
Um guia que descreve a formação da banda, seu sucesso nos anos 60 e seu impacto na indústria musical Vem com 9 ímãs e tudo está em ótimo estado ?
R$ 230
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Brasil (Todas as cidades)
. TÍTULO: Animal - The Definitive Visual Guide to the World's Wildlife EDITORES RESPONSÁVEIS: D. Burnie e D. Wilson ENCADERNAÇÃO: Capa dura DIMENSÕES: 27 cm X 33 cm X 6 cm (caráter enciclopédico, muito volumoso) PESO: Cerca de 3.2kg PÁGINAS: 626 páginas fartamente ilustradas em papel couché (milhares de fotos e ilustrações coloridas) ANO DE PUBLICAÇÃO: 2001 IDIOMA: Inglês INDICAÇÃO: Público geral e de nível universitário. ESTADO DE CONSERVAÇÃO: Usado, em bom estado geral de conservação. DESCRIÇÃO: Obra sem rival por sua amplitude e impacto visual, este guia único se propõe a ilustrar, descrever e explicar a incrível gama de criaturas que constitui o Mundo Animal. Abordagem excepcional e completa: o volumoso livro, uma autoridade e referência no assunto, começa com uma clara introdução ao mundo animal, examinando as razões para a aparentemente infinita variedade de formas animais e principais exemplos em termos de desenvolvimento de características evolucionárias/adaptativas. Anatomia animal, ciclos de vida e princípios que regem a classificação de espécies animais também são abordados. Isso tudo é seguido por um soberbamente ilustrado exame de diferentes habitats, demonstrando como cada animal veio a se adaptar a seu ambiente particular assim como apontando as ameaças que ambos, animais e plantas, enfrentam atualmente. A seção principal do livro, um atualizado e compreensivo catálogo, aborda em detalhes cada um dos grandes grupos de animais (mamíferos, aves, répteis, anfíbios, peixes e invertebrados) e proporciona fascinantes perfis de mais de 2.000 espécies. Espetaculares retratos fotográficos como que trazem à vida uma vasta gama de animais, com especiais destaques para algumas bem conhecidas e importantes espécies tais como as tartarugas-gigantes-de-galápagos. O perfil de cada espécie é enriquecido com mapas e símbolos indicando sua distribuição e habitat, assim como informações-chave sobre tamanho, população e status de conservação, constituindo uma inestimável obra de referência. Clara, compreensiva e extremamente instrutiva, ANIMAL é uma leitura essencial para entusiastas da vida selvagem de todas as idades e níveis de experiência..
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Brasil (Todas as cidades)
Ano de edição: 2001, 2008, 2011 Estado de conservação: O livro encontra-se em bom estado. Número de páginas: 632 (B213)
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Rio de Janeiro (Rio de Janeiro)
A Estratégia e o Cenário dos Negócios - Pankaj Ghemawat - R$30 A Project Guide to UX Design - Russ Unger e Carolyn Chandler - R$45 Administração da Produção - Nigel Slack, Stuart Chambers, Robert Johnston - R$50 Administração da Produção e Operações - Larry P. Ritzman e Lee J. Krajewski - R$30 Administração de Operações - Bens e Serviços - Jay Heizer e Barry Render - R$50 Adobe Dreamweaver CS5 - Classroom in a Book - Adobe - R$10 (2 páginas com rasuras) Adobe Fireworks CS5 - Classroom in a Book - Adobe - R$15 Adobe Flash CS5 - Classroom in a Book - Adobe - R$15 Adobe Illustrator CS5 - Classroom in a Book - Adobe - R$15 Adobe Photoshop CS5 - Classroom in a Book - Adobe - R$15 Análise de Projetos de Investimentos - Lissandra Bischoff - R$10 Avaliação de Empresas - Valuation - Mckinsey Company, Tom Copeland, Tim Koller & Jack Murrin - R$55 Coleção Game of Thrones - 5 Primeiros Livros - George Martin - R$35 Contabilidade de Custos - Eliseu Martins - R$40 (60 com o livro de exercicios) Content Strategy for the Web - Kristina Halvorson - R$20 (algumas paginas possuem marca texto) Creating Web sites - Matthew MacDonald - R$15 (algumas paginas possuem marca texto) CSS - The Missing Manual - David Mcfarland - R$10 (algumas paginas possuem marca texto) Design para a Internet - Felipe Memória - R$20 Designing Web Usability - Jakob Nielsen - R$25 (algumas paginas possuem marca texto) Designing with the Mind in Mind - Jeff Johnson - R$15 Don't Make me Think - Steve Krug - R$10 (algumas paginas possuem marca texto) Estatística - Pedro Luiz de Oliveira Costa Neto - R$10 Estratégia Competitiva - Michael E. Porter - R$35 Ética Empresarial - O Ciclo Virtuoso dos Negócios - Robert Henry Srour - R$10 (algumas paginas possuem marca à lapis) Gestão Ambiental Empresarial - José Carlos Barbieri - R$20 (algumas paginas possuem marca texto) Gestão da Tecnologia e Inovação - João Mattos e Leonam Guimarães - R$10 (algumas paginas possuem marca texto) Good to Great - Jim Collinns - R$20 Head First - HTML with CSS & XHTML - Elisabeth Freeman e Eric Freeman - R$15 (algumas paginas possuem marca texto) Head First - Java - Kathy Sierra e Bert Bates - R$40 Head First - Javascript - Michael Morrison - R$45 Head First - PHP & MySQL - Lynn Beighley e Michael Morrison - R$40 (algumas paginas possuem marca texto) HTML, XHTML & CSS - Elizabeth Castro - R$10 (algumas paginas possuem marca texto) Information Architecture - Christina Woodtke e Austin Govella - R$20 Introdução à Economia - Princípios de Micro e Macroeconomia - N. Gregory Mankiw - R$20 Javascript The Definitive Guide - David Flanagan - R$45 Jquery Novice to Ninja - Earle Castledine e Crais Sharkie - R$50 Letting go of the Words - Janice Redish - R$30 Matemática Financeira - Objetiva e Aplicada - Abelardo Puccini e Adriana Puccini - R$20 Mercado Financeiro - Eduardo Fortuna - R$35 Microeconomia - Hal R. Varian - R$35 Moderna Gramática Portuguesa - Evanildo Bechara - R$10 Observing the User Experience - Mike Kuniavsky - R$50 PHP and MySQL Web Development - Luke Welling e Laura Thomson - R$50 Princípios de Administração Financeira - Lawrence J. Gitman - R$65 Princípios de Macroeconomia - N. Gregory Mankiw - R$25 Principles of Corporate Finance - Brealey, Myers e Allen - R$90 The Art of SEO - Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola e Rand Fishkin - R$50 The Complete Reference Ajax - Thomas Powell - R$35 The Definitive Guide to Drupal 7 - - R$40 The Non-Designer's Design Book - Robin Willians - R$15 (algumas paginas possuem marca texto) The Principles of Beautiful Web Design - Jason Beaird - R$30 The Web Content Strategist's Bible - Richard Sheffield - R$15 The Web Designer's Idea Book - Volume 1 - Patrick Mcneil - R$20 The Web Designer's Idea Book - Volume 2 - Patrick Mcneil - R$20 Undercover User Experience Design - Cennydd Bowles e James Box - R$20 Use a Cabeça - Análise e Projeto Orientado ao Objeto - Brett McLaughlin, Gary Pollice e David West - R$30 Users not Customers - Aaron Shapiro - R$15 Web Analytics 2.0 - Avinash Kaushik - R$20 (algumas paginas possuem marca texto) Pagamento em dinheiro no ato da compra. Todos os livros em ótimo estado.
R$ 10
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Brasil (Todas as cidades)
The definitive guide to the vehicles from a galaxy far, far away... Learn all about your favorite Star Wars(TM) vehicles, from the A-wing to the Y-wing. Don't know your X-wing from your Y-wing? Not sure what type of craft Slave I is? Look no further than the Star Wars Encyclopedia of Starfighters and Other Vehicles. From the swamps of Kashyyyk to the deserts of Jakku, from inner-city Coruscant to the vastness of hyperspace, this new Star Wars book will show you the right craft for the job. This handy guide is full of fun facts and intriguing information, guaranteed to enthrall fans for hours on end. This encyclopedia features more than 200 weird and wonderful vehicles from the world of Star Wars, including ships and vehicles from the entire saga of movies as well as the television series Star Wars: The Clone Wars and Star Wars: Rebels. One vehicle is explored in detail on each page, so there's something new even for die-hard fans. All the technology behind the vehicles such as repulsorlift craft and hyperspeed is fully explored. Detalhes do produto Capa dura: 208 páginas Editora: DK Children; Edição: 01 (3 de abril de 2018) Idioma: Inglês ISBN-10: 1465466657 ISBN-13: 978-1465466655 Dimensões do produto: 18,8 x 2,1 x 23,9 cm Peso de envio: 748 g
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São Paulo (São Paulo)
the dc comics encyclopedia: the definitive guide to the characters of the dc universe (capa dura), em ótimo estado de conservação. enciclopédia em inglês
R$ 140
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Curitiba (Paraná)
The DC comics encyclopedia The definitive guide to the characters of the DC universe Enciclopédia DC de heróis toda em inglês como nas fotos por isso estou pedindo mais barato dúvidas pergunte
R$ 50
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São Paulo (São Paulo)
Autor: Scott Beatty; Editora: Chronicle Books; Ano: 2007; País: EUA; Idioma: Inglês; Páginas: 208; Tamanho 24cm X 21cm. Capa Dura Com Sobrecapa. For the legions that collect the immensely popular DC Comics action figures, we have good news: the official visual compendium of more than 1,400 characters has finally arrived. The DC Comics Action Figure Archive is the definitive reference for the serious enthusiast. Assembled by lead collector Scott Beatty and the experts at DC Comics, this sturdy hardcover features more than 600 full-color photographs and an easily navigable A-to-Z structure. Here, too, are previously impossible-to-find release dates, variants and "redecoes," as well as detailed information on action figure scales and articulation points. From Ace the Bat-Hound to Zauriel, with lots of Batman and Superman in-between, this collector's must-have guide doesn't miss a beat.
R$ 249
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São Paulo (São Paulo)
This book focuses on the most useful and applicable scripts for making truly interactive, engaging Web sites (and it doesn't proclaim to be the definitive all-knowing JavaScript guide).You'll not only have quick access to the scripts you need, you'll finally understand why the scripts work, how to alter the scripts to get the effects you want, and, ultimately, how to write your own groundbreaking scripts from scratch. Through his popular Web site, Nick Heinle has been showing Web designers and other nonprogrammers how to create the scripts they need. In fact, he wrote much of the JavaScript used on the Web today. This book is the culmination of his work. His explanations are clear, detailed, and accessible; everything - every script, every concept, every line - is explained so that "the rest of us" will understand.Designing with JavaScript covers many of the powerful capabilities that JavaScript is given with Dynamic HTML, in a few chapters covering important aspects of implementing Microsoft Internet Explorer 4.0 as well as Netscape Navgigator 4.0. You'll learn how to create pages on the fly, how to identify users' browsers, how to create "rollover" effects with sound, graphics, and animation, and more. It also features a CD-ROM and Web site that provide fast access to some of the author's most useful functions and scripts, making it easy to find the code you need and to build your own custom scripts
R$ 25
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